Ansaitse Asiakkaan Arvostus

Koko henkilökunnan asiakaspalvelukoulutus

Miten koulutus hyödyttää teitä?

Kun haluat nostaa asiakaspalvelun uudelle huipputasolle. Ansaitse Asiakkaan Arvostuksessa -koulutus auttaa löytämään oman porukan parhaat asiakaspalvelijat sekä nostamaan myyntiä koko porukan voimin.

Asiakkaan arvojen oivaltaminen on avain ansaita asiakkaan arvostus! Valmennus antaa keinot ansaita arvostus sekä löytää sisäinen motivaatio omaan työhön. Ihmisten erilaisuuden ymmärtäminen luo pohjan sekä tiimidynamiikkaan että erilaisten asiakkaiden palvelemiseen. Koulutuskokonaisuus herättää, innostaa ja aktivoi jokaisen miettimään omaa panostaan työyhteisössä ja oivaltamaan, miten joustavuus – tai sen puute – näkyy asiakaspalvelussa.

Koulutus toteutetaan kolmivaiheisesti 4-6  kuukauden aikana

1. koulutuspäivä: Ansaitse Asiakkaan Arvostus 1

Neljä keinoa ansaita asiakkaan arvostus: kysymisen merkitys aktiivisessa asiakaspalvelussa, oman asenteen vaikutus sisäiseen motivaatioon ja työn arvostukseen sekä miten tämä näkyy käytännössä asiakkaalle hyvänä palveluna. Päivässä luodaan selkeä toimintamalli, jonka avulla asiakaspalvelu aktivoidaan huippuunsa.

2. koulutuspäivä: Ansaitse Asiakkaan Arvostus 2 /Vahvuuksista Voimaa

Kun haluat löytää joukkueesi potentiaalin erilaisuuden ymmärtämisessä ja vahvuuksien hyödyntämisestä. Mukaansatempaavia, herättäviä ja todellisia esimerkkejä niin huikeista kuin surkeista vuorovaikutustilanteista arjessa. Toimintatyyli analyysi, ymmärrä ihmisten erilaisuus.

3. koulutuspäivä: Ansaitse Asiakkaan Arvostus 3 /Fokus Faneihin

Asiakkaat ovat erilaisia. Miksi asiakas käyttäytyy tietyllä tavalla ja miten heitä voidaan parhaiten palvella, tunnistamalla defenssejä sekä hyödyntämällä maailmankuulua SPIN-kyselytekniikkaa. Miten erotutaan kilpailijoista? Pelkkä kanta-asiakkuus ei riitä, vaan asiakkaista täytyy tehdä faneja jotka pysyvät uskollisina.

Koulutuksen tavoitteet:

  • Herätellä, innostaa ja aktivoida jokainen ottamaan vastuu asiakkaan palvelemisesta
  • Oivaltaa asiakaspalvelun onnistumisen sudenkuopat
  • Oppii arvostamaan erilaisia työkavereita ja näkemään heidän vahvuudet
  • Avaa silmät mahdollisuuksille erilaisten asiakkaiden kanssa
  • Koulutuksen jälkeen osallistuja ymmärtää miten asiakkaan arvojen oivaltaminen on lähtökohta asiakkaan odotusten ylittämiselle

Toteutus:

Koulutus toteutetaan kaksivaiheisesti (ryhmä max 15 hlöä)
päivä 1: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30
päivä 2: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30 päivä 3: kaksi ryhmää, klo 9–12 ja 12:30–15:30 Koulutuspäivien väli 4–6 kuukautta

Hinta/koulutuspäivä: 1990 € + alv 24 % + matkakulut (kaksi kouluttajaa)

Lataa PDF-esite